Sandra Skinnars

Alla inlägg under mars 2013

Oj!

Av Sandra Skinnars - 22 mars 2013 20:20

Den här dagen gått fort! Elr... Halft skolan var hur slö som helst. Men åkte till stallet ca halv 5 för att gå ut och gå med Tina! Minns när jag var ut och gick med Katinka två dagar före hon skulle åka till Solf. Då jag grät och det knappt fanns något slut. Förstås så var det ju inte så nu men jag kom ihåg det så bra. Sådär annars så gick det riktigt bra. Men nu ska jag sova. Godnatt!

Ps. Tror att jag åker och går ut och går med Tina elr Tindra imorgon också.

Av Sandra Skinnars - 21 mars 2013 17:50

Tjohoo! Älskar mitt liv såna här gånger. Ska till stallet imorgon, lördag och söndag kanske! Älskar det här!

Av Sandra Skinnars - 21 mars 2013 15:23

Ska göra läxorna nu. ?

Av Sandra Skinnars - 21 mars 2013 06:11

Ja, igår så kom Madde hit. Vi babbla och skratta. Idag iskolan så har vi: teckning, fysik, gymnastik x2, engelska och modde. Och jag ska inte vara med på gymnastiken efter som jag har varit förkyld. Så det blir chill dag idag typ. Men nu ska jag snart gå upp och göra mig klar. Vi ses sen!

Av Sandra Skinnars - 20 mars 2013 06:34

Ni vet inte hur sjukt tacksam jag är över att ni läser min blogg. Och kanske följer min instagram om ni har det. Jag har motgångar och framgångar och jag skriver om nästan allt här. Men när man har en blogg så tycker jag att man inte ska om allt för personliga saker. Jag skriver när jag mår dåligt att jag mår dåligt för om jag skulle skriva att jag mår bra när jag inte gör det så skulle jag ljuga för er. Och det vill jag ju inte. Nu tycker jag att ALLA som har en blogg ska kommentera så ska jag gå in och titta och i ett helt skillt inlägg här på min blogg skriver jag om en blogg i taget, vad jag tycker är bra och vad jag tycker man kan förbättra, om det finns något att förbättra villsäga. Nej, nu ska jag gå och äta frukost. Jag är på så sjukt bra humör JUST nu.

Av Sandra Skinnars - 19 mars 2013 20:52

så ska man inte vara med såna som man inte gillar eller såna som får en att må dåligt. Därför har jag gjort mig av med en idag. Men nu har jag varit i duschen och fräschat upp mig. Så nu ska jag snart sovanova. Godnatt på er!


Ps. Åker till skolan im!
Ps2. Mimmi (vår katt) blev helt tokig förr ikväll!!!

Av Sandra Skinnars - 19 mars 2013 07:56

Hej! Jag har ångrat mig. Jag har tagit bort bloggen på devote och kommer att blogga här. Jag fick ångest över att ta bort den här så därför kommer jag att blogga här!!!

Av Sandra Skinnars - 18 mars 2013 07:52

Hej, jag har blivit så förkyld så jag är hemma idag iaf + stegring. Men jag kanske bloggar sen. Får se om jag orkar!

Ovido - Quiz & Flashcards