Sandra Skinnars

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra Skinnars - 13 mars 2013 06:04

Nu är klockan 7 och jag ska snart stiga upp. Frukost, klä på mig och fixa mig. Kanske läsa på lite finska. Men ni får ha en bra dag. Jag bloggar nog kanske senare också.

Av Sandra Skinnars - 12 mars 2013 20:36

Nu ska jag göra mig klar för natten för nu börjar jag blo trött! ;) Gonatt!

Av Sandra Skinnars - 12 mars 2013 18:52

Hej! Har varit typ snöstorm idag. Skolan gick slött men sista timmen var bäst haha. Eller hur Madde?! Skratta så in i h*lvete! Hahahaha!!! Men tror inte att jag har berättat vad jag gjorde i helgen. Elr har jag?! Nåja shit the same! Lördag så var jag i stallet (det har jag berättat) och söndag var jag också i stallet. Igår så gjorde jag inte så mycket. Men idag då jag kom hem så först fick man pulsa (??) genom snödrivorna och sen när jag/vi kom in så sa pappa att vi skulle gå ut och skotta bort snön och vad gör inte en snäll tjej. ;) Nåja, Simme så körde bort snön med traktorn och jag skottade med skottan. En halv meter snö på vissa ställen. Sen när jag kom in så tog jag det lite lugnt och sen började jag läsa på finska ordförhöret som vi har imorgon. Och gjort rella läxan. Och nu har jag myst lite med min boyfriend Ludde! <3 ;)

Av Sandra Skinnars - 11 mars 2013 14:13

Hej! Sitter i bussen påväg hem nu. Eller bussen står på skolgården än men ja. När jag kommer hem så ska jag göra läxorna och sen ska jag blogga.

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2013 22:10

Hej, vann rätt låt mello? Själv tycker jag att Anton skulle ha vunnit.

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2013 20:27

Tittar på mello med la familla!

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2013 15:47

Bilderna hamnade högst upp nu i det förra inlägget!

Ovido - Quiz & Flashcards