Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

Måndagen börjar lida mot sitt slut

Av Sandra Skinnars - 20 oktober 2014 21:27

Jaha så var den här måndagen förbi då också... Har ni någon gång tänkt på de... Hur många dagar man har gått igenom i livet. Det är liksom 356 dagar på ett år! Det är ganska 'läskigt' egentligen. Och sen när jag tänker på hur många dagar jag bara legat i sängen och tagit det lungt medan jag skulle kunnat vara t.ex i stallet så känner jag liksom att jag aldrig mer (okej ibland vill jag väl men) vill sitta och stirra mig blind på min mobil. För det är ju exakt vad jag gör när jag ligger i sängen... Jag säger det rakt ut... Jag ÄR beroende av min mobil och för mig är det svårt att lägga ifrån mig mobilen när jag ska läsa läxor t.ex och det ÄR jobbigt. För det blir krig i hjärnan varje gång jag ska göra läxorna. En del av mig säger kolla fb, kolla snapchat, kolla insta osv. medan andra halvan säger gör läxan nu så du slipper den. Så får jag svårt att koncentrera mig och huvudvärk och blir bara grinig.

Jag måste börja försöka stänga av mobilen när jag gör läxorna och inte ens ta med den till rummet utan kanske ha den i vardagsrummet istället. Oj vad intressant att läsa om det där! Nu ska jag sluta babbla och sova istället! Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards