Sandra Skinnars

Alla inlägg under september 2013

Av Sandra Skinnars - 5 september 2013 12:39

Hej! Vi har rella nu, men vi är utan lärare och får vara på telefonen. Så slänger in ett snabbt "hej och jag lever inlägg". Jag ska till stallet sen och har lite läxor så uppdaterar kanske först ikväll. Puss!

Av Sandra Skinnars - 4 september 2013 21:25

Jag är jötte trött nu men hag tänkte att jag skulle skriva ett snabbt inlägg. Trög dag i skolan idag. Hade biologi förhör som jag hoppas gick ganska bra. Men annars inget speciellt. Imorgon ska jag till stallet halv sex eller jag ska träffa S & S kvart över fem och så cyklar vi till stallet. Jag och Sonja ska rida två på Rappen och Sandra ska rida på Tina. Kommer säkert att bli kul det. Men nu ska jag nog försöka sova. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 3 september 2013 21:24

Hej! Idag hade jag tyska i skolan. Därifrån kommer rubriken! Om ni inte vet vad det betyder så är det ett, två, tre, fyra, fem... Okej! Random fakta!

Efter skolan så var jag på datorn en stund och sen började jag med läxorna. Har biologi förhör imorgon också. Tjoho... Så har läst på det lite.

Nu ska jag sova så hörs vi imorgon! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 3 september 2013 06:12

Hej och godmorgon! Igår var jag jätte trött typ hela dagen så jag orkade inte blogga nånting tyvärr. Men jag var i skolan förstås, gjorde läxorna och åkte sen upp till stallet. Longerade Katinka och Eleonor kom med och tömkörde Torsten. Sen prövade jag att tömköra honom lite. Först lite volter bara (vi var på en stubbåker) och sen när vi gick tillbaka till stallet så tömkörde jag honom också. Sen när jag kom hem så gick jag snabbt i duschen och sen kollade jag på Idol och när det var slut så somnade jag ganska direkt.

Alltså stallet är bästa platsen på jorden. Där kan man se ut hur som helst. Håret kan stå åt alla möjliga håll liksom. Man kan bara vara sig själv och då menar jag inte att man inte kan vara sig själv t.ex i skolan också. Nej, jag menar att man glömmer allt annat och bara tänker på hästen eller så är det någon som är ledsen och står och gråter i hästens man. Jag säger så här: Hästar är den bästa trösten när man är ledsen och man kan stå och prata med en häst och det känns som om den lyssnar och förstår vartenda ord man säger. Ni som inte rider eller håller på med hästar så tycker säkert inte att det här var intressant men jag ville bara skriva det här för det är verkligen så här.

Nu måste jag gå upp ur sängen så att jag hinner. Ha en bra dag alla!

Min andra halva typ! Jag älskar dig "min" töntiga ponny!

Av Sandra Skinnars - 1 september 2013 21:16

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat nånting nu över helgen men i fredags när jag kom hem bytte jag om direkt och åkte till stallet. Longerade Katinka och hon var jätte duktig. Sen gick jag i duschen när jag kom hem och en stund senare åkte vi till villan och vi kom hem igen typ 11 idag. Men jag har kollat pll hela kvällen typ. Så nu är jag jätte trött. Så jag ska nog försöka sova nu. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards